5+1 dolog a boldogsághoz.

vasárnap, augusztus 13, 2017

Sziasztok! A mai cikkemben pár dolgot írtam össze, amitől boldogok lehetünk. Persze mindenki mástól lesz boldog, de biztos vannak olyan apró dolgok amitől az embernek jó kedve lesz. 

smile, happy, and quote kép

Nem vallom magam, egy szomorú hangulatú lánynak. Általában mindig mosolygok, és szeretek élni, szeretem ami magam körül van. De ez nem mindig volt így. Nekem is volt nehéz korszakom, és olyan amibe más belesem mer gondolni. A környezetembe is csak a családom, és pár barátnőm tudja ezeket. Persze ha valaki rá kérdez, hogy miért volt ez, meg az, elmondom neki szívesen. Mert nem én tehettem a betegségeimről. Gondolkodtam, hogy írok erről egy kis posztot, de nem tudom érdekelne-e titeket. 
Az ember mindig más szituációba keveredek, ami más más hangulatot fejt ki. Egyszer lent, majd fent van az ember. Ha valaki megkérdezné tőlem, hogy Figyelj Dzseni, te boldog ember vagy? A válaszom egyértelműen az lenne, hogy Persze, minden rendben van, minden jó!  Még akkor is ha tényleg nincs minden rendben. Mert ha minden rosszat félre tolunk, és belegondolunk abba, hogy van tető a fejünk fölött. Van mit enni, inni. Van családod és barátaid akik szeretnek már gazdag vagy, és már ennek örülne kell. 
Persze mindenért tenni kell, senki nem várhatja el azt, hogy minden az ölébe hulljon. Minden egyes nap egy egy új esély a boldogság felé, ha nem sikerült ma elérned azt amit akartál akkor sikerül holnap. Csak mindig legyen egy cél amit kitűzöl magad elé.

Sokat gondolkodtam, hogy mégis mit írjak ebbe a 6 dologhoz, mert minden ember más, és minden ember mástól lesz boldog. Össze szedtem pár olyan dolgot amitől én, és még sok más barátom, ismerősöm boldog lett. A cikket mindenképpen megszerettem volna írni, mert biztos vannak olyan emberek akiknek ez segítene, és segíteni is szeretnék ezzel. 

1.Szeretet: Fontos az, hogy te is szeress! Sokkal jobb úgy elaludni este, hogy tudod mennyien szeretnek és te is szereted őket, és ők mindig ott lesznek neked. Ha nincs egy nagy baráti köröd akkor ott a családod akikre mindig is számíthatsz. Nekem a boldogságba nagyon sokat segít, hogy van egy kiskutyám aki tele van szeretettel. Tudom, hogy szeret és én is nagyon szeretem őt, mindent megtennék érte. A boldogság a szemébe mikor meglát már jobbá tudja varázsolni a napomat. Szeresd azt ahogy élsz, mert ha változtatni szeretnél mindig akkor nem fogod meglátni azokat a dolgokat, amiért érdemes örülni, mert csak a változás jár a fejedbe. 

2.Pillanatok: Én azt vallom, hogy a pillanatnak élek. Mindig próbálok mindent aznap megcsinálni, hogy másnap már más dolgom legyen, és új emlékekkel bővüljek. Minden emlék majd a jövőben egy kellemes pillanat lesz az életedből, amitől boldog lehetsz. Ragadd meg az alkalmat és amit tudsz próbáld ki, mert lehet másnap már nem lesz rá alkalmad. 

3.Utazz: Minden utazás gazdagabbá tesz. Én mikor új helyekre megyek mindig boldog leszek, mert valami újat láthatok. Legyen az bel- vagy külföld. Már attól boldog vagyok ha kocsiba, vagy buszon ülök és megyek valahova mert utazhatok. Ha nem utazol addig ameddig teheted később a gyerekeidnek, és az unokáidnak nem lesz mit mesélned, hogy milyen helyeken jártál. 

4.Légy közvetlen: Én nagyon szeretek barátkozni, és új embereket megismerni. Bár, nekem ez hangulattól is függ. De mindig próbálok nyílt lenni mindenkivel szembe. Egy új ismeretség is feltudja dobni a napod, főleg ha megtaláljátok a közös hangot. Ha a társaságban van egy olyan személy akin látod, hogy félénk, visszahúzódó menj oda hozzá beszélgess vele, próbáld meg nevettetni. Lehet valakinek te fogod ezzel szebbé tenni a napját. 

5. Tanulj: Ameddig tudsz addig tanulj. Sajnos erre én is későn jöttem rá. De belátom, hogy sokkal jobb így. Ha valaki kérdezz valamit, és tudok rá válaszolni, büszkeség tölt el, és vidámabb leszek. Minden nap tanulhatsz valami újat amit eddig nem tudtál, vagy éppen rosszul tudtad. A későbbiekben lehet, hogy jól fog jönni. A jó pap is holtig tanul. 

+ 1. Élvezd: Bármit is csinálsz, élvezd. Még ha rossz is, mert mindenben van valami jó. Egy rossz után meg mindig egy jó dolog fog történni. Hidd el ha élvezed azt amit csinálsz, legyen az akármi sokkal boldogabb lesz a napod, és nem úgy fogsz lefeküdni, hogy na ez a nap is rossz volt, lehetett volna jobb is. Mosolyogj mindig, és nézd a dolgok jó oldalát. Egy fontos dolog a boldogsághoz, hogy élvezni kell az életet, és minden egyes percét. 

Ez a 6 dolog lett volna az amitől szerintem sokak boldogabbak lesznek. Remélem tetszett nektek a cikk.

Nektek mi az a dolog amitől boldogok lesztek?

Puszi:


You Might Also Like

0 megjegyzés

VIP

AlizTheaAmyEszterAndiEszterNikiNinaaLexi

Instagram